Chì ghjè u tissu di maglia d'aria?

Definizione
A tela di maglia d'aria appartene à a categuria di tessuti di maglia.Stu tessulu hè fattu da una macchina di maglia.A tela di maglia d'aria hè ancu cunnisciuta cum'è tela sandwich perchè cumpostu di trè parti.A cima, u mediu è u fondu sò custituiti da trè strati.Questa superficia hè di solitu una custruzzione di maglia, a capa media cunnetta u fondu è a cima.
Stu tessulu s'assumiglia à a reta, hè assai flexibule è largamente utilizatu in u mercatu, è questu tela hè utilizatu per a ventilazione è l'ammortizazione.A tela di maglia di l'aria hè assai liscia è còmuda, pudete aduprà stu tessulu assai faciule, stu tela hè utilizatu in parechje industrii per fà prudutti.Questa tela di maglia d'aria hè assai durable è utile per un bellu pezzu.

Features
1, Respirabilità è capacità di regulazione moderata.In cunfrontu cù l'altri tessili piani, i tessuti di maglia d'aria sò più transpirabili, è attraversu a circulazione di l'aria, a superficia ferma cunfortu è secca.
2, Resilience, furnisce una prutezzione di buffer.Quandu hè sottumessu à a forza esterna, pò allargà in a direzzione di a forza, è quandu a forza di pulling hè ridutta è ritirata, a rete pò turnà à a so forma originale.
3, Texture leggera, faciule da pulisce è secca.Cù struttura di trè strati, u tessulu di maglia d'aria hè ventilazione è faciule d'asciucà.
4, Ecologicu, micca tossicu, a prova di muffa è antibatterica.U materiale di tela di maglia di l'aria hè trattatu cù anti-muffa è antibacterial, chì ponu impedisce a crescita di bacteria.
5, A maglia hè diversa, è l'apparenza hè di moda è bella.U tessulu sandwich hà culori brillanti è pastellu chì ùn sguassate micca.Cù un mudellu di maglia tridimensionale, ùn solu seguita a tendenza di a moda, ma ancu mantene un certu stile classicu.

Applicazioni
Pudemu usà a tela di maglia di l'aria in diversi cumpunenti in diverse industrii, ma u scopu principale di stu tessulu deve esse cushioning.U tessulu di maglia di l'aria hè largamente utilizatu per u padding di sedi di vittura, saccu, sedia, scarpi, biancheria, etc. E fora di questu, pudete aduprà stu tela secondu i vostri bisogni.

Fuzhou Texstar Textile hè impegnata à furnisce u tessulu di maglia d'aria di alta qualità per i clienti in u mondu sanu.Per ogni dumanda, ùn esitate micca à cuntattate cun noi.


Tempu di Postu: Apr-25-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu Texstar sò datu quì sottu